Hoe meld ik een storing?

* Een storing meldt u het beste per email via klantenservice@vaanster.nl

* Spoed of ernstige situatie? Bel 0900-VAANSTER.

Een storing meldt u het beste per email via klantenservice@vaanster.nl
Heeft u bijvoorbeeld een geluidsklacht, is de energiemeter stuk of heeft u de indruk dat het systeem niet helemaal goed functioneert? Stuur gerust een email. Afhankelijk van het probleem helpen wij u verder of verwijzen u door naar een monteur of derde partij.

Spoed of ernstige situatie? Bel 0900-VAANSTER.
Urgente storingen zijn bijvoorbeeld de uitval van de verwarming in een koude periode, lekkages of andere zaken die u of uw woning schade toebrengen. Bel 0900-VAANSTER. Onze storingsdienst is 24 uur per dag bereikbaar.

Reparaties tot aan de deur
Wij leveren uw energie tot de afgifteset. Meestal vindt u de afgifteset bij de deur in de buurt van de meter. Zit het probleem van de storing vóór deze leveringsgrens, dan lossen wij het probleem voor u op. Bevindt het probleem zich achter deze leveringsgrens, dan lossen wij het niet voor u op.

Wel helpen onze medewerkers u op weg of we bevelen een partij aan die u wel kan helpen.