1. terug

Terneuzen, De Kampanje

  • Status Opgeleverd
  • Type systeemWWP
  • Aantal woningen26
  • Combiwarmtepomp met verticale bodemwarmtewisselaar in elke woning
  • Multifunctioneel gebouw: wonen, horeca & stadsbibliotheek
  • Bodemenergie voor warmte, koude en verwarming tapwater

Welkom op deze bewonerspagina, hier vindt je specifieke informatie over De Kampanje in Terneuzen.

LWP systeem

De Kampanje ligt in het centrum van Terneuzen, kenmerken voor het gebouw zijn de aan de achterzijde trapsgewijs oplopende terrassen. Onder het appartementencomplex is de bibliotheek gevestigd. De appartementen zijn duurzaam, energiezuinig en zijn allemaal voorzien van een fluisterstille modulerende Alpha Innotec warmtepomp met een ruim 200 liter (178L netto) boilervat. Ook heeft elke woning een bodemlus die duurzame warmte levert om de woning te verwarmen en water verwarmd om mee te douchen en koude levert om de woning mee te koelen. De bodemlus wordt gebruikt om warmte of koude te onttrekken aan de bodem. De installatie is aangesloten op de vloerverwarming. In de winter is de woning aangenaam warm en in de zomer lekker koel en comfortabel. Elke elektrische warmtepomp is voorzien van een comfortabele ruime boiler van 200 liter. Een groot deel van de elektriciteit die nodig is om te verwarmen, koelen, te ventileren en het huishoudelijk verbruik wordt opgewekt door de eigen PV-panelen op het dak. 

In de zomer van 2021 worden de appartementen opgeleverd.

In samenwerking met: 

Aannemersbedrijf Van der Poel, Terneuzen

Wil je meer weten over één van de duurzame energiesystemen voor jouw project? We komen graag met je in contact om dit samen te bespreken.

Eigendomsgrens

De eigendomsgrens geeft aan welke onderdelen Vaanster exploiteert, onderhoudt en eventueel vervangt. De overige onderdelen zijn in eigendom van de woningeigenaar die daarmee ook verantwoordelijk is voor onderhoud en eventueel vervanging. Voor koopwoningen geldt dat je als bewoner zelf de eigenaar van de woning bent. Voor huurwoningen geldt dat de verhuurder de eigenaar van de woning is.

De afbeelding is een schematische weergave van de installatie in jouw woning. Het kan voorkomen dat de onderdelen in jouw woning op een andere manier gepositioneerd zijn.

Heb je vragen? Bekijk de 'Veelgestelde vragen' op deze website. 

Veelgestelde vragen

Storing in levering warmte

Er is een storing in de warmte levering. Dat is vervelend en dat wil je natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben.

Allereerst moet de oorzaak van de storing worden achterhaald, zodat duidelijk wordt wie de storing kan oplossen. De eigendomsgrens geeft aan wie verantwoordelijk is voor de diverse onderdelen. Deze kun je vinden op de pagina van het project waar je woont. 

Wie is verantwoordelijk voor het systeem in mijn woning?

Het antwoord op deze vraag verschilt per project en wordt aangegeven door middel van een eigendomsgrens. Deze kun je opzoeken via het intikken van de postcode op de homepage. Ga naar www.vaanster.nl en voer bovenaan het postcode en huisnummer in. Vervolgens word je doorgestuurd naar de webpagina die hoort bij de ingevoerde postcode. Daar staat een afbeelding met de eigendomsgrens van alle apparatuur in de woning.

Storing in levering koude

Er is mogelijk storing in de levering van koude. Dat is vervelend en dat wil je natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben.

Allereerst moet de oorzaak van de storing worden achterhaald, zodat duidelijk wordt wie de storing kan oplossen. De eigendomsgrens geeft aan wie verantwoordelijk is voor de diverse onderdelen. Deze kun je vinden op de pagina van het project waar u woont. 

Kan ik zelf mijn voorschotbedrag aanpassen?

Ja dat kan. In je persoonlijke account kun je onder het kopje “mijn facturen” je voorschotbedrag aanpassen. Dat is wel binnen een bepaalde marge, omdat het voorschotbedrag wel voldoende moet zijn om de vaste kosten te dekken.

Klik hier om naar jouw persoonlijke account  te gaan en log in om de gegevens aan te passen. Klik op account aanmaken als je voor de eerste keer de pagina gaat bezoeken. 

Storing in levering warm water

Het is vervelend als er geen warm water uit de kraan komt. Het is van belang om vast te stellen: 

  • Of er verminderd warm water is of dat er helemaal geen warm water is. 
  • Of er uit geen enkele kraan (ookwel tappunt genoemd) in de woning warm water komt of dat er een enkele kraan is waaruit geen warm water meer komt.