1. terug

Storing in levering warm water

 

 

Het is vervelend als er geen warm water uit de kraan komt. Het is van belang om vast te stellen: 

  • Of er verminderd warm water is of dat er helemaal geen warm water is. 
  • Of er uit geen enkele kraan (ookwel tappunt genoemd) in de woning warm water komt of dat er een enkele kraan is waaruit geen warm water meer komt. 

Als er uit tenminste één kraan warm water komt of als er verminderd warm water uit de kraan komt, dan wordt er wél warm water aan de woning geleverd maar niet op alle tappunten op de gebruikelijke manier. Dit duidt op een storing bij een tappunt of in de leiding die daar naartoe loopt. De tappunten zijn in eigendom van de eigenaar van de woning. De eigenaar kan de oorzaak van de storing achterhalen of hiervoor een bedrijf inschakelen. 

Als er uit geen enkele kraan in de woning warm water komt, dan kun je contact opnemen met het storingsnummer van Vaanster. Het is dan wel van belang om te controleren of de buren eenzelfde storing hebben. Als dat het geval is dan komt er namelijk een andere service partij. Er wordt in dat geval geen service bezoek aan jouw woning gebracht. Heb je als enige geen warm water, dan komt er wel een monteur bij je thuis.

Het storingsnummer 085-7602992 is 24/7 bereikbaar.

Storing levering warm water