Storing in je binneninstallatie
- Heb je op één tappunt geen warm water en op de andere tappunten wel normaal warm water?
- Wordt een deel van je woning niet warm of gekoeld?
- Word je hele woning niet warm, maar de buren hebben wel gewoon warmte levering?
- Word je hele woning niet gekoeld, maar de buren hebben wel gewoon koude levering?
Dan is er een probleem met de binneninstallatie. Deze is geen eigendom van Vaanster en wij kunnen je daar helaas niet bij helpen. Dit valt onder de dienstverlening van jouw verhuurder. Neem daarom met hen contact op om de storing aan te geven.
Welke storingen kun je bij Vaanster aanmelden?
- Heb je op alle tappunten geen warm water?
- Hebben jij én je buren op alle tappunten geen warm water?
- Hebben jij én je buren geen warmte/koude levering ?
- Heb je lekkage aan je afleverset?
Bel dan direct naar het storingsnummer van Vaanster (085-7602992). Als je buren dezelfde storing ervaren, dan vragen we je om dit aan te geven. Dan kunnen we direct de juiste servicepartij aansturen om de storing op centraal niveau te verhelpen.
Belangrijk
Bij een centrale storing ondervinden jouw buren ook problemen. Er komt dan geen monteur in jouw woning om de storing te verhelpen en de door ons aangestuurde service partij kan geen storingen in jouw woning oplossen.
Bij een storing alleen op jouw adres komt er wel een monteur bij jou thuis. Dit is een monteur van een andere service partij dan bij een centrale storing. Vraag het daarom altijd even na bij de buren alvorens je de storing doorbelt aan Vaanster.