• Duurzame hernieuwbare energie
  • Bewoners zijn beschermd door de warmtewet
  • Meer dan 200 projecten in exploitatie en beheer

Medewerker administratieve back office

Als medewerker administratieve back office ben je verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken. Jij bent dagelijks bezig met alle verschillende en diverse administratieve taken die nodig zijn om onze klanten een goede factuur te sturen. Je biedt administratieve en financiële ondersteuning aan collega’s van klantenservice, assetmanagement en de financiële administratie. Jij ben straks de interne kennisbank op het gebied van administratie en financiële zaken. Wanneer collega’s van Front Office Klantenservice een klant met een vraag aan de telefoon hebben en er niet direct uitkomen, dan pak jij dit op en zoek jij dit uit. Denk hierbij aan vragen over facturen of contracten. 

Aan het begin van je werkdag weet je nooit welke vragen en verzoeken je krijgt, maar er zijn wel bepaalde terugkerende activiteiten die dagelijks moeten gebeuren. Denk aan mutaties controleren en nota’s controleren en opmaken, corrigeren of crediteren. 

Wie we zijn:

Vaanster is een duurzaam energie bedrijf, en bestaat al meer dan 20 jaar. We werken voor grote opdrachtgevers en leveren energie aan meer dan 10.000 huishoudens door heel Nederland. Met alleen maar duurzame projecten. Dat doen we met een hecht en gemotiveerd team vanuit ons kantoor in Bilthoven.

Je directe collega’s

Je werk samen met de collega’s van assetmanagement, klantenservice en de financiële administratie. Het team is klein en hecht, professioneel en ondernemend. Altijd open en fair. Er wordt met plezier samengewerkt en het team gaat voor kwaliteit en de beste oplossing.

Dit ben jij

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar relevante administratieve werkervaring
  • Ervaring met ERP systemen is een pre.
  • Je beschikt over cijfermatig inzicht en werkt gestructureerd.
  • Goede kennis van Excel
  • Goede beheersing Nederlandse taal
  • Analytisch sterk, oplossingsgericht en verbanden kunnen leggen
  • Je bent handig met computersystemen en houd van efficiënt werken.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Dit bieden wij

  • Een prima salaris plus reiskostenvergoeding (startsalaris tussen €3000 tot  €3.300 bruto op basis van 40 uur.)
  • Een bijzonder goede werksfeer en een informele, gezellige werkomgeving.
  • Verzorgde lunches op kantoor, maandelijkse vrijmibo’s, boottochtjes en BBQ’s en we gaan 1x per jaar met z’n allen naar het buitenland.
  • Een kantoor op een handige locatie: 2 minuten lopen vanaf station Bilthoven.
  • Meehelpen aan de verduurzaming van Nederland.
  • Een baan bij de marktleider in Nederland op dit gebied.

Zo solliciteer je

  1. Solliciteer
    Je stuurt je motivatie samen met je CV en/of je LinkedIn-pagina naar Anne Ruth (jobs@vaanster.nl)
    Leuk dat je solliciteert! We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
  2. Contact
    Anne Ruth belt of mailt je. 
  3. Kennismakingsgesprek
    We nodigen je uit om langs te komen zodat je ons kunt leren kennen en wij jou. Als je liever nog niet naar kantoor komt maken we kennis via Zoom of Teams. We vragen je een MyDrives test te maken. Zo zien we wat jouw belangrijkste drijfveren zijn.
  4. Contractvoorstel
    We doen je een aanbod dat je niet kunt weigeren.
  5. In dienst
    Even een krabbeltje en klaar. Welkom bij Vaanster!