Klant bij Vaanster
Allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning en welkom bij Vaanster!
Vaanster zorgt ervoor dat er warm water uit je kraan stroomt en dat je jouw huis kunt verwarmen in de winter en kunt koelen in de zomer. Vaanster levert geen koud water en stroom, dus daarvoor zul je nog op zoek moeten gaan naar een andere leverancier.
Aanmelden kan vanaf de datum van de sleuteloverdracht. Maar we begrijpen dat het een drukke periode is, je kunt het ook rustig een paar daagjes later doen. Aanmelden kan gemakkelijk via de website. De aanmeldlink vind je hieronder. Houd hiervoor het volgende paraat:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Geboortedatum
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Rekeningnummer*
- Datum sleuteloverdracht (die datum kan in het verleden liggen)
- Meterstanden op datum van de sleuteloverdracht van warmte en eventueel warm water (deze staan meestal ook op het opleverformulier dat je van de makelaar of verhuurder hebt ontvangen)
* Het rekeningnummer kun je invullen als je een automatische incasso instelt, maar wij ontvangen het ook graag i.v.m. een eventuele teruggaaf. Je kunt bij het invullen wat je bankrekeningnummer aangeven wat je keuze is, zelf overmaken of een incasso.
Meld je aan als klant bij Vaanster aan na de datum van de sleuteloverdracht zodat de meterstanden direct kunt invullen.
Na jouw aanmelding gaan we voor je aan het werk. Via de mail ontvang je allerlei informatie. Heb je na een paar dagen nog niks ontvangen en twijfel je of je aanmelding goed is gegaan? Check dan eerst je spam. Niks ontvangen? Ga je dan niet nog een keer aanmelden, maar stuur ons even een mailtje.