• Duurzame hernieuwbare energie
  • Bewoners zijn beschermd door de warmtewet
  • Meer dan 200 projecten in exploitatie en beheer
  1. terug

Storing in levering warm water

Het is vervelend als er geen warm water uit de kraan komt. Het is van belang om vast te stellen: 

  • Of u verminderd warm water heeft of helemaal geen warm water heeft. 
  • Of er uit geen enkele kraan (ookwel tappunt genoemd) in uw woning warm water komt of dat er een enkele kraan is waaruit geen warm water meer komt. 

Dit kunt u nagaan door alle kranen (ook wel tappunten genoemd) te controleren.

Als er uit tenminste één kraan warm water komt of als er verminderd warm water uit de kraan komt, dan wordt er wél warm water aan uw woning geleverd maar niet op alle tappunten op de gebruikelijke manier. Dit duidt op een storing bij een tappunt of in de leiding die daar naartoe loopt. De tappunten zijn in eigendom van de eigenaar van de woning. De eigenaar kan de oorzaak van de storing achterhalen of hiervoor een bedrijf inschakelen. 

Als er uit geen enkele kraan in uw woning warm water komt, dan kunt u contact opnemen met Vaanster om een storing te melden. Meld hier uw storing.