1. terug

Hoogmade, Weidse Wetering

  • Status In ontwikkeling
  • Type systeemWWP
  • Aantal woningen40
  • Water/water warmtepomp
  • Benut bodemenergie
  • Woningen worden gasloos opgeleverd

Van harte gefeliciteerd met jouw nieuwe woning. 
Hier vind je specifieke informatie over Weidse Wetering in Hoogmade. 

Vaanster wenst je veel woonplezier in Weidse Wetering. 

LWP Duurzaam Energiesysteem

Webinar bewoners

Aan de rand van Hoogmade wordt een nieuwe woonwijk ontwikkeld: Weidse Wetering. 40 koopwoningen worden hier gerealiseerd die verschillen in grootte en voor diverse doelgroepen bestemd zijn. De woningen worden gasloos opgeleverd en zijn zeer energiezuinig. Elke woning wordt voorzien van een water/water warmtepomp. Bodemenergie wordt benut voor het verwarmen en koelen van de woning en voor het verwarmen van tapwater. Op het dak komen pv-panelen die energie leveren voor onder andere de warmtepomp. 

De woningen worden naar verwachting voor de zomer 2022 opgeleverd. 

In samenwerking met: 

Vink + Veenman

Schouten Hazerswoude projecten

Wil je meer weten over één van de duurzame energiesystemen voor uw project? We komen graag met je in contact om dit samen te bespreken.

Eigendomsgrens

De eigendomsgrens geeft aan welke onderdelen Vaanster exploiteert, onderhoudt en eventueel vervangt. De overige onderdelen zijn in eigendom van de woningeigenaar die daarmee ook verantwoordelijk is voor onderhoud en eventueel vervanging. Voor koopwoningen geldt dat u als bewoner zelf de eigenaar van de woning bent. Voor huurwoningen geldt dat de verhuurder de eigenaar van de woning is.

De afbeelding is een schematische weergave van de installatie in uw woning. Het kan voorkomen dat de onderdelen in uw woning op een andere manier gepositioneerd zijn.

Heeft u vragen? Bekijk de 'Veelgestelde vragen' op deze website: 

Veelgestelde vragen

Storing in levering warmte

Er is een storing in de warmte levering. Dat is vervelend en dat wil je natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben.

Allereerst moet de oorzaak van de storing worden achterhaald, zodat duidelijk wordt wie de storing kan oplossen. De eigendomsgrens geeft aan wie verantwoordelijk is voor de diverse onderdelen. Deze kun je vinden op de pagina van het project waar je woont. 

Wie is verantwoordelijk voor het systeem in mijn woning?

Het antwoord op deze vraag verschilt per project en wordt aangegeven door middel van een eigendomsgrens. Deze kun je opzoeken via het intikken van de postcode op de homepage. Ga naar www.vaanster.nl en voer bovenaan het postcode en huisnummer in. Vervolgens word je doorgestuurd naar de webpagina die hoort bij de ingevoerde postcode. Daar staat een afbeelding met de eigendomsgrens van alle apparatuur in de woning.

Storing in levering koude

Er is mogelijk storing in de levering van koude. Dat is vervelend en dat wil je natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben.

Allereerst moet de oorzaak van de storing worden achterhaald, zodat duidelijk wordt wie de storing kan oplossen. De eigendomsgrens geeft aan wie verantwoordelijk is voor de diverse onderdelen. Deze kun je vinden op de pagina van het project waar u woont. 

Kan ik zelf mijn voorschotbedrag aanpassen?

Ja dat kan. In je persoonlijke account kun je onder het kopje “mijn facturen” je voorschotbedrag aanpassen. Dat is wel binnen een bepaalde marge, omdat het voorschotbedrag wel voldoende moet zijn om de vaste kosten te dekken.

Klik hier om naar jouw persoonlijke account  te gaan en log in om de gegevens aan te passen. Klik op account aanmaken als je voor de eerste keer de pagina gaat bezoeken. 

Storing in levering warm water

Het is vervelend als er geen warm water uit de kraan komt. Het is van belang om vast te stellen: 

  • Of er verminderd warm water is of dat er helemaal geen warm water is. 
  • Of er uit geen enkele kraan (ookwel tappunt genoemd) in de woning warm water komt of dat er een enkele kraan is waaruit geen warm water meer komt.